Mina sidor, frågor och svar

Användarnamn, lösenord, e-postadress

Jag har glömt mitt lösenord.

Logga in med BankID eller ange din epostadress och ditt personnummer på Mina sidor så får du ett epost med ett nytt tillfälligt lösenord. Det måste du sedan ändra första gången du loggar in på Mina sidor.

Mina uppgifter

Under mina uppgifter står namn eller telefonnummer jag inte använder.

Du kan uppdatera uppgifterna under Mina uppgifter.

Tvättbokning

Du bokar digitalt inne på Mina sidor.

Jag ser andra namn än tidigare, hur vet jag vilken tvättstuga som är vilken?

Om du ser benämningar såsom grupp 1 och grupp 2 är grupp 1 detsamma som tvättstuga 1 och grupp 2 är tvättstuga 2.

Ser du namn du abslut inte förstår kontakta oss på . Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel kundnummer) så att vi kan hitta dig i våra system.

Jag kan inte boka tvättstuga X, den syns inte.

Om en tvättstuga är fullbokad syns den inte på webbplatsen.

Jag kan inte boka så långt fram som jag vill.

Du kan boka tider en månad framåt, längre fram än så är ej möjligt att boka.

Jag försöker avboka och boka ett annat pass men det verkar inte gå.

En bokning sparas under 3 minuter så troligen behöver du bara vänta en stund och försöka igen.