Mina sidor, frågor och svar

Användarnamn, lösenord, e-postadress

Jag har glömt mitt lösenord.

Ange din epostadress på sidan för glömt lösenord så får du ett epost med ett nytt tillfälligt lösenord. Det kan du sedan ändra inne på Mina sidor.

Jag har glömt vilket användarnamn jag har.

Kontakta oss på så ska vi försöka hjälpa dig. Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel kundnummer om du bor hos oss eller personnummer om du angett det vid intresseanmälan till bilplats) så att vi kan hitta dig i våra system.

Jag har glömt vilken epostadress jag anmälde.

Kontakta oss på så ska vi försöka hjälpa dig. Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel kundnummer om du bor hos oss eller personnummer om du angett det vid intresseanmälan till bilplats) så att vi kan hitta dig i våra system.

Koppla konto

Jag kan inte koppla mitt konto, det står att det redan är kopplat.

Om du haft en inloggning tidigare som du kopplat till ditt avtal med oss kan det uppstå problem när du vill koppla avtalet till en ny profil. Kontakta oss på så ska vi försöka hjälpa dig eller anmäla sitt fel vidare. Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel kundnummer) så att vi kan hitta dig i våra system.

Jag kan inte koppla mitt konto det står "Åtgärden misslyckades, Saknar AvtalId för Avtalnummer: 011011-1".

Du ska ange ditt avtalsnummer fram till - det vill säga om du har avtalsnummer 011011-1 så ska du ange 011011.

Mina uppgifter

Under mina uppgifter står namn eller telefonnummer jag inte använder.

Du kan uppdatera uppgifterna under Mina uppgifter. Har du problem med detta kontakta oss på så ska vi försöka hjälpa dig. Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel kundnummer om du bor hos oss eller personnummer om du angett det vid intresseanmälan till bilplats) så att vi kan hitta dig i våra system.

Bilplats

Jag ser inte min intresseanmälning på Mina sidor.

Det har varit problem med detta under mars 2015, inte för alla men för en del. Intresseanmälningarna är inte borta, det är bara att de inte visas på webbplatsen. Är du orolig eller vill dubbelkolla att dina intresseanmälningar är kvar kontakta oss på . Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel personnummer som du angett vid intresseanmälan till bilplats) så att vi kan hitta dig i våra system.

Jag kan inte förnya min intresseanmälan på bilplats.

Det har varit problem med detta under mars 2015, inte för alla men för en del. Intresseanmälningarna är inte borta, det är bara att de inte visas på webbplatsen. Är du orolig eller vill dubbelkolla att dina intresseanmälningar är kvar kontakta oss på . Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel personnummer som du angett vid intresseanmälan till bilplats) så att vi kan hitta dig i våra system.

Tvättbokning

Jag vill se en översikt, inte en lista.

Klicka på månadsvy högst upp på sidan.

månadsvy

Jag ser andra namn än tidigare, hur vet jag vilken tvättstuga som är vilken?

Om du ser benämningar såsom grupp 1 och grupp 2 är grupp 1 detsamma som tvättstuga 1 och grupp 2 är tvättstuga 2.

Ser du namn du abslut inte förstår kontakta oss på . Ange gärna dina personliga uppgifter (tillexempel kundnummer) så att vi kan hitta dig i våra system.

Jag kan inte boka tvättstuga X, den syns inte.

Om en tvättstuga är fullbokad syns den inte på webbplatsen.

Jag kan inte boka så långt fram som jag vill.

Du kan boka tider en månad framåt, längre fram än så är ej möjligt att boka.

Jag försöker avboka och boka ett annat pass men det verkar inte gå.

En bokning sparas under 3 minuter så troligen behöver du bara vänta en stund och försöka igen.