Kundenkät

I september 2017 delade vi ut en kundenkät till en fjärdedel av alla er som bor hos oss. Svara gärna på den så att vi vet vad du och dina grannar tycker om oss och ert boende.

En fjärdedel av er fick en kundenkät den 7 september. Om du inte var hemma när vi knackade på lade vi kundenkäten i din brevlåda eller postbox. Om du är med och svarar kan du vinna en månadshyra.

Mer om kundenkäten

Att du och dina grannar är nöjda med ert boende är viktigt för oss. Därför vill vi veta vad ni tycker. Varje år gör vi en kundundersökning där du anonymt kan svara på frågor om oss och ha chansen att vinna en hyra. De som behandlar dina svar är AktivBo, ett företag som arbetar med kundundersökningar.

Måste jag svara på alla frågor?
Du kan hoppa över frågor eller välja alternativen, inte aktuellt eller inte tagit ställning.

Är jag helt anonym?
Alla som svarar är anonyma gentemot oss, vi kan aldrig se en enskild hyresgäst svar. AktivBo använder enkätnumret för att kunna skicka påminnelser till de som inte svarat.

Hur kan jag vinna en månadshyra?
Alla som svarar på enkäten har möjlighet att vinna en månadshyra. AktivBo kommer att dra vinnare och meddela oss vilka dessa är.

Varför är det nummer på min enkät?
Numret som står tryckt på enkäten behöver AktivBo för att kunna sortera svaren per områdes-/fastighetsnivå och för att skicka ut påminnelser.

Hur kommer svaren att användas?
Svaren kommer ge oss på underlag för att veta vad vi ska förbättra och vad som är viktigt för dig som hyresgäst.

I don't speak swedish...
The survey is avalible online in several languages. To answer go to www.svar.aktivbo.se and type in your survey number that is printed on the paper survey.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Antal röster

30 positiva röster och 7 negativa röster.

Dela den här sidan:

  • Dela på LinkedIn
  • Dela på Google+

Enkäten 2017

Mats Nilsson, förvaltningschef, varför ska jag svara på kundenkäten?
- För att där har du möjlighet att påverka, det ger oss ett bra underlag för vad vi ska fokusera på i ditt område och på hela MKB. Enkäten är också ett sätt att förmedla att du är nöjd som det är, det är inte nödvändigt att ett svar ska ge en förändring.

Förändrar ni verkligen utifrån mina svar?
- Om vi kan förändra något så att fler blir nöjda så gör vi det. Med nöjda kunder blir vårt arbete både roligare och lättare så det är klart vi behöver veta vad vi ska ändra på för att det ska bli så.